Salve cu noroi. Îndurare

Salve cu noroi. Ai împroșcat tot ceea ce fusese sau ar fi putut vreodată să fie frumos. Ai murdărit trecutul și viitorul, lăsându-mi neatins doar prezentul. Dar prezentul, după cum bine știi, mi-e murdar din naștere. Știu că nu ai făcut-o dinadins… Cu asta te hrănești tu: cu vise și speranțe sfărâmate, cu tristețe.

Pentru tine, elementele de genul ăsta constituie un fel de hrană, sursă de energie – îți restaurează încrederea în propria-ți persoana, te fac să simți că trăiești; probabil nu îți vei da seama niciodată că, de fapt, ele sunt semne că ai murit de mult. Căci nu poți spune că trăiești atâta vreme cât singurul tău scop este să provoci suferință, atâta vreme cât cauți să ademenești persoane să cadă în capcană – să te iubească – ca, mai apoi, să le înnăbuși sufletul, să îi omori. Salve cu noroi la înmormântarea lor… A mea… A ta…

În orice caz, țin să te anunț că ai câștigat: ți-ai văzut îndeplinit scopul pe care ți-l stabiliseși de atât de mult timp. Noroi peste tot. Știam cât de mult îți place ca oamenii să se recunoască înfrânți în fața ta, să cerșească îndurare; acesta a fost, de altfel, principalul motiv pentru care m-am dat bătut. Acesta și speranța că, după ce va trece ceva vreme, mă voi vindeca de rănile pe care mi le-am provocat singur iubindu-te.

Sper că, la un moment dat, te voi uita și mă voi regăsi pe mine. Dar îmi e teamă… Îmi e teamă că cel pe care îl caut este mult prea departe pentru a mă mai întoarce la el. Mi-e teamă că nu voi mai fi niciodată cel ce am fost, căci m-am îndepărtat prea tare. Poate că nici nu ar fi indicat să fiu precum am fost, căci astfel aș risca să repet aceleași greșeli – să mă îndrăgostesc iarăși de cineva gol pe dinăuntru și să încerc să umplu eu acel gol. Dar cel mai mult mă tem că aș putea ajunge, vreodată, ca tine; că am să mor… Că am să omor.

10 gânduri despre &8222;Salve cu noroi. Îndurare&8221;

  1. Eu cred sicer ca dupa o astfel de experienta nu putem sa fim aceeasi. Privesc la mine cea de acum un an si apoi ma vad azi. M-am transformat in ceva ce nu credeam ca pot fi. Si ma simt bine in pielea mea asta noua. Nu sunt vindecata de trecut, dar voi ajunge si acolo.
    Va pot sfatui doar sa fiti fericit cu noua Dumneavoastra persoana. Vindecarea o sa vina!

Lasă un răspuns

