Tu aici, eu acolo

Ciudat. Te simt mai aproape de mine cum nu ai fost niciodată până acum și, în același timp, mai departe ca oricând. Chiar ciudat… Dar tot ceea ce are legătură este ciudat, trebuie să recunoaștem. Însăși tu ai spus asta, cândva. Da, probabil că ai spus-o așteptând să te contrazic, dar nu am făcut-o. Te-am aprobat, cum fac de obicei, căci tot ceea ce zici tu adevăr sacru pare. Tu însăți îmi pari sfântă; poate de aici și sentimentul acesta al meu, că ești și departe, și aproape de mine.

Căci ce ne leagă și ce ne separă? Cam aceleași lucruri, dacă ar fi să ne gândim. Am putea zice că amintirile… Da, ele ne unesc și ne despart în același timp. Și tot ce este în jurul meu este o amintire, căci toate îmi aduc aminte de tine și stârnesc în mine furtuni, sentimente, gânduri.

Toate sentimentele pe care tu mi le stârnești sunt contradictorii. Dar și noi suntem așa, veșnic în antiteză, căci dacă ar fi să zicem că eu sunt ziua, atunci clar tu ai fi noaptea, iar atunci când vom fi iarăși unul lângă altul, mai mult ca sigur îmi voi dori să nu fi fost așa; îmi voi dori ca tu să fi fost departe, căci asta mă protejează, oarecum. Sau să fi fost eu departe, nu contează. Tu aici, eu acolo. Este greu să nu te văd, să nu te aud, să nu te am, dar greu este și să fiu lângă tine și să știu că nu va fi pentru totdeauna așa. Mă omoară gândul ăsta.

2 gânduri despre &8222;Tu aici, eu acolo&8221;

  1. Frumos și teribil de dureros, dar Ea aici, Tu acolo poate că e primul pas spre vindecare; știi ca în acele cadre ce se desfășoară îndependent deși dacă le pui unul după celălalt realizezi că nu mai au rost separate. Dar cât timp nu le ciocnește cineva sunt fiecare pentru sine un absolut tânguitor…

Lasă un răspuns

