Când totul a murit tăcut

Totul a dispărut brusc, ca și cum nu ar fi fost niciodată. Am rămas doi indivizi pe care se pare că nu îi mai leagă nimic; doi indivizi care se cunoșteau cândva, iar acum au ajuns iarăși străini.

Orice regret este inutil. Nu are rost să ne prefacem doar din obișnuința de a ne ascunde de propriile vieți. A fost alegerea noastră, la o adică. Într-adevăr, odată cu plecarea ta, sufletul mi-a rămas gol; stau și mă uit la pereții goi, incapabil să mai simt ceva sau să mai gândesc. Simt că am murit, la fel ca relația noastră. Și ceea ce mi se pare cel mai frustrant este faptul că nu am apucat să ne luăm rămas bun de la noi înșine, cei de până acum.

Și totuși, nu pot să fiu ipocrit și să spun că nu îmi mai pasă de tine. Bineînțeles că îmi pasă, la fel ca înainte, și încă sper că ceva miraculos are să se întâmple, readucându-te la mine. Nici măcar nu aștept scuze sau ceva de genul ăsta, ci doar un mic gest care să-mi demonstreze că încă te mai gândești la mine; asta ar trebui să fie suficient. În orice caz, te voi aștepta să simți iar.

Sau poate că nu mai are rost să aștept nimic, ci ar trebui să încep să mă împac cu gândul că poate așa a fost să fie, poate despărțirea asta era ceva inevitabil. Faptul este consumat, oricum. Mai bine să bem ceva, apoi să ne întoarcem la viețile noastre, lăsând totul curat; mai bine să ne uităm unul pe altul. Nu asta voiai și tu? Nu mai are rost să urlăm acum, când totul a murit tăcut, pentru că nu mai este loc nici de vise, nici de povești. Este loc doar pentru ceea ce va urma de acum încolo.

Rămâi cu bine!

Un gând despre &8222;Când totul a murit tăcut&8221;

  1. Unele despărțiri sunt trebuincioase și evidente pentru vindecarea noastră. Și da, e timp și loc pentru ceea ce va urma de acum încolo, și mai încap și vise și povești(povestea ta așa cum spuneai). Omul care ai fost cândva va fi o amintire, însă tu vei fi mai bun în clipa următoare, odată cu timpul. Curat este în tine pentru că te-au mânat sentimente frumoase, încă sunt acolo și le vei avea mereu. Într-o zi va fi totul bine…

Lasă un răspuns

