Să te întâlnesc iarăși

Simt că am greșit față de tine. Poate că am greșit acordându-ți prea multă atenție; atât de multă încât ți-ai dat seama că aș face orice pentru tine. Ți-ai dat seama de asta și ai profitat. Sau poate am greșit pentru că nu ți-am arătat cât de mult te iubeam.

Îmi doresc să nu te fi întâlnit niciodată. Nu mă înțelege greșit. Să te întâlnesc pe tine a fost cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat. Doar că nu am făcut tot ce îmi stătea în putință pentru tine. Așa că îmi doresc o a doua șansă să te întâlnesc pentru prima dată. Să te întâlnesc și să pot schimba tot ce am făcut înainte, tot ce ți-am zis.

Am învățat multe de la tine. Sigur nu voi mai repeta aceleași greșeli cu altcineva. Dar asta nu mă încălzește cu nimic. Îmi doresc ca alta să fi fost cea care să mă fi învățat lecția asta; o persoană pe care nu o iubeam atât de mult cât te iubesc pe tine.

Nu aș putea să dau o explicație logică pentru ceea ce s-a întâmplat. Cu cât mă străduiam mai mult să fac ceva, cu atât mai mare era eșecul. Cu cât încercam mai tare să te câștig, cu atât mai mult te îndepărtam. Am fost mereu în contratimp. Poate că am interpretat eu totul greșit. Poate doar mi s-a părut că între noi ar putea fi mai mult decât o simplă prietenie. Adică eu asta îmi doream. Asta simțeam…

Știi atunci când construiești o piramidă din cărți de joc și, când te apropii de vârf, totul se dărâmă pentru că te-ai concentrat prea mult să nu greșești. Cam așa am procedat și eu. Am fost atât de grijuliu, atât de temător să nu greșesc, încât fiecare pas pe care îl făceam era mai prost decât cel dinainte. Îmi era frică pentru că știam că orice eroare va duce la prăbușirea întregii piramide, nu doar a unui singur nivel. Să fi fost altcineva, nu mi-ar fi păsat. Dar tu erai acolo. În vârful piramidei. Sensibilă la orice mișcare…

1511792_468258213286594_2133939377_n

10 gânduri despre &8222;Să te întâlnesc iarăși&8221;

  1. Am citit fiind pentru prima dată aici… și m-am gândit la fiece literă. Îndrăznesc să-ți spun ceva, e frumos, frumos peste putință atunci când ne dăm seama că am rănit, atunci când acceptăm unele lucruri și dorim să mergem mai departe. Pentru că, în cele din urmă, conștientizarea ne clădește și fiece pas devine acel Eu care cândva s-a născut și o să moară!

    • Frumos, frumos. Da’ e și puțin cam dureros, nu crezi? Și cât de multe greșeli trebuie să facem și să conștientizăm ca să învățăm pe deplin lecția? Cât de mult trebuie să îndurăm durerea? Cred că știu răspunsurile la întrebările mele; problema e că mă sperie aceste răspunsuri.

      • Da e dureros, o simt în fiece dimineață când mă trezesc și încerc să mă ridic. Dacă te gândești că vei învăța toată viața sau toată moartea din greșeli, eu tind să cred că mai e o bucățică de adevăr, durerea e tributul fericirii. Ai vedea fără Întuneric Lumina?
        E părerea mea umilă..

  2. Iubirea ar trebui sa nu cunoasca frica… din pacate se intampla adesea, mai ales in cazul celor care gasesc iubirea dupa foarte lungi suferinte, ca fiecare pas sa fie gandit de trei ori inainte de a fi facut.. Stii, poate pe viitor ar trebui sa iubesti cat de mult poti, sa dai tot ce ai mai bun din tine, cum se spune, si atat! Fara indoieli, fara frici, fara intrebari!
    Capul sus! Viata merge inainte! It’s gonna be just fine!…

  3. Importantă e conştientizarea. Poate mai ai o şansă, poate nu e totul pierdut. Ştii cum se zice, ‘nimic nu se pierde, totul se transformă’. Încearcă să o iei de la început şi să transformi lucrurile în felul în care ai fi vrut să fie. 🙂

Lasă un răspuns

