Preludiu

Un nou început, la fel de dificil ca oricare altul: un blog. Am mai avut câteva tentative de începere a unei astfel de pagini web, dar fie lipsa de timp, fie teama de a încerca măcar să mă afirm în lumea aceasta a bloggerilor, m-au oprit să o fac. Și mai este și acea frică că ceea ce îți dorești tu să transmiți nu va părea suficient de bun și de interesant pentru ceilalți încât să își dorescă sa revină si alta dată la tine.

Iată că, în cele din urmă, m-am hotărât să încep acest blog, deși temerile de care vorbeam mai sus au rămas. Inițial voiam să sincronizez data apariției primului post cu Anul Nou, dar se pare că am cam întârziat. Totuși, țin să vă urez un an nou fericit și plin de împliniri… și, de ce nu, un an care să marcheze începutul unui „parteneriat”, aș putea spune, între mine și voi, cititorii.

Cred că un post introductiv pompos nu își are rostul și, oricum, nu e că ar fi prea multe de zis în momentul de față despre blogul pe care urmează să îl administrez. Poate doar subiectele pe care urmează să le abordez. M-am gândit că abordarea unui singur subiect implică în mod direct restrângerea numărului de potențiali cititori. Așa că voi scrie despre orice voi simți nevoia la momentul respectiv. Voi vorbi despre iubire, prietenie, tristețe, probleme; cu alte cuvinte, voi vorbi despre noi… despre VOI. De aceea am și ales să îmi numesc blogul „blogu’ vostru”. Am observat că este o adevărată modă să ai un blog a cărui adresă să înceapă cu „blogu’ lu'” urmat de numele tău. Dar cred că un blog este mai mult de atât. Cred că un blog este reprezentat în mare parte de cititorii săi, fiind condiționat în permanență de existența lor.
Deci… Acesta este blogu’ vostru. Cam atât ar fi de zis. Să îi dăm drumul!

4 gânduri despre &8222;Preludiu&8221;

  1. Am ajuns și eu la început și în drumul acesta parcurs invers mi-a plăcut. Fără alte cuvinte pompoase multă, multă ,,furie” de a scrie și numele e ales cum se cuvine, căci eu am rezonat cu ceea ce scrii. Jos pălăria!

Lasă un răspuns

